zondag 26 januari 2014

Wat is jullie lievelingsboek?

Ik lag deze nacht wakker en dacht eraan om iedere maand 1 boek te kopen, heel het jaar 2014! De laatste boeken die ik las waren de vijftig tinten trilogie... Luchtig en vlot, ideaal om te ontspannen na 3 jaar te studeren, want toen had/nam ik niet veel tijd meer om te lezen.

Mijn lievelingsboek is van Jennings Burch ; Ik had alleen maar een knuffeldier.



Vrijdag kocht ik het boek; Stof voor durf-het-zelvers !



Ik weet al welk boek ik zal kopen in februari :-)
Iedere maand zal ik mijn nieuwe boek posten! Leuk idee, al zeg ik het zelf! :-)

Groetjes! Jess Cee


4 opmerkingen:

Heidi zei

Leuk idee om elke maand boek te kopen + erover te bloggen! Ik koop weinig boeken. Heb hooguit enkele kinderboeken en verder naaiboeken. Ik was aan het twijfelen tussen het Singer-naaiboek of het Grote naaiboek van Femma. Is uiteindelijk die laatste geworden. Maar weet niet meer juist waarom. Verder heb ik ook die met verkleedkleren van Disney maar heb daar nog niets uit gemaakt.

Maren zei

Een suggestie voor februarie het boek van Birt Day...Super mooi en als toekomstige mama of mama bekijk je die dingen allemaal anders.
Succes!

Jess Cee zei

Verkleedkledij van Disney! Super!!

Jess Cee zei

Ik zag alle afleveringen! Bedankt voor de tip!