zaterdag 15 februari 2014

Vlinderdeken / wikkeldeken

Eindelijk!
Toen ik het idee had om terug te naaien kocht ik als eerste stofjes deze om een vlinderdeken te maken... Enkele maanden later ben ik er aan begonnen en het is af! 

Ik haalde het idee uit het boek : stof voor durf-het-zelvers. 

Ik gebruikte als binnenstof badstof omdat onze dochter in april wordt geboren en het dus niet te warm mag zijn. 

Ik ben tevreden over het resultaat! Weer iets dat ik van mijn to-do lijstje kan schrappen! 

Groetjes Jess Cee 













2 opmerkingen:

issews zei

Heel mooi stofje hé, ik maakte er een bloesje uit voor onze jongste!
Wat zal jouw baby zalig genieten in dit nestje.

Unknown zei

Een superschattig vlinderdeken. Babietje zal lekker slapen in april.
Wat een fijn vooruitzicht voor jou. De laatste zwangerschapsweken zijn de gezelligste! Enjoy!

A propos, superbedankt om volger bij mij te worden en me mee te slepen naar de eindstreep voor de 222!